Επιστροφές & Ακυρώσεις
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε την απόλυτη ικανοποίησή σας. Αν, για οποιονδήποτε λόγω, δεν μείνετε ευχαριστημένοι από την παραγγελία σας, μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας να επιστρέψετε μέρος ή όλα τα προϊόντα που αγοράσατε εντός εφτά (7) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Διευκρινίζεται ότι, τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία και οι ετικέτες και η αρχική συσκευασία που συνοδεύουν το προϊόν θα πρέπει να υπάρχουν και να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς ήταν όταν το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Θα πρέπει ακόμη να προηγηθεί επικοινωνία μέσω e-mail στο [email protected] για να σας δοθούν οδηγίες και κωδικός επιστροφής.
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Όλες οι αποστολές των πελάτων, υποχρεωτικά, πρέπει να γίνονται με ΕΛΤΑ Κούριερ, αν η χρέωση πρόκειται να γίνει σε εμάς. Με οποιαδήποτε άλλη Κούριερ, λόγω μη ύπαρξης συνεργασίας μας, θα γίνεται άρνηση παραλαβής. Εάν έχετε πληρώσει ήδη, η διευθέτηση της επιστροφής των χρημάτων πραγματοποιείται μετά τον έλεγχο της παραγγελίας που επιστρέψατε.
Για την επιστροφή ενός μη ελαττωματικού προϊόντος το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη, καθώς και το κόστος την πρώτης αποστολής της εταιρίας μας.
Ελαττωματικό προϊόν
Στην απίθανη περίπτωση που λάβετε ένα ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν το www.familystore.com.gr θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να αντικατασταθεί με ένα ίδιο ή παρόμοιο προϊόν χωρίς κανένα επί πλέον κόστος για σας. Θα πρέπει όμως να μας ενημερώσετε με e-mail στο [email protected] για να σας αποστείλουμε οδηγίες για την επιστροφή του προϊόντος καθώς και κωδικό επιστροφής, μόνο μέσα σε 7 ημέρες μετά την παραλαβή σας. Εάν το προϊόν πάψει να είναι διαθέσιμο, μπορεί να γίνει αντικατάσταση με ισάξιο προϊόν κατόπιν συνεννόησης ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματα.
Σε περίπτωση που χαλάσει κάποιο προϊόν που έχετε παραλάβει τουλάχιστον 7 ημέρες μετά, και θέλετε να παραδοθεί στην αρμόδια εταιρία που δίνει την εγγύηση, το Familystore.com.gr προσφέρει δωρεάν μόνο την επιστροφή του προϊόντος σε εσάς μετά την επισκευή του. Ο πελάτης υποχρεούται να πληρώσει τα μεταφορικά για την αποστολή του ελαττωματικού προϊόντος σε εμάς, το οποίο έπειτα θα μεταφερθεί στην ανάλογη εταιρία για επισκευή. Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το προϊόν με οποιονδήποτε τρόπο αποστολής επιθυμεί, ΕΚΤΟΣ από απλό ταχυδρομείο.
To www.familystore.com.gr δεν διαθέτει πολιτική εγγύησης. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημιά μπορεί να συμβεί από φυσιολογική φθορά, κακή χρήση και καταστροφή κατά την αφαίρεση των ετικετών.
ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, έως και 6 εργάσιμες ώρες μετά την αγορά σας και εμείς θα σας κάνουμε άμεση πίστωση στον λογαριασμό ή στην κάρτα σας.
2316. 016 706